تحویل پروژه 1100 واحدی تعاونی مسکن حمل و نقل هوایی تا شهریورماه سال جاری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند نظر بر دستور تکمیل هر چه سریعتر پروژه 1100 واحدی عوامل اجرایی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، مدیر عامل تعاونی مسکن حمل و نقل هوایی به منظور پيگيري جهت تسريع در تكميل پروژه مذكور، در محل شرکت عمران شهر جدید پرند مستقر گردیده است.

پروژه 1100 واحدی انبوه سازان تعاونی مسکن حمل و نقل هوایی در بلوک های 2 و 5 طبقه طراحی و از سال 86 وارد مرحله اجرایی گردیده و تاکنون بيش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است لذا با توجه به دستور وزیر محترم راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در تحویل پروژه مذکور به متقاضیان مقرر شد هر سه شنبه همزمان با جلسه تاسیسات زیربنایی 16 هزار واحد آماده افتتاح در تیرماه سال جاری موضوعات آب، برق، گاز و تلفن این پروژه نیز پیگیری و در اولويت قرار گيرد.

تجهیزات پیش بینی شده برای پروژه 1100 واحدی تعاونی انبوه سازان مسکن حمل و نقل هوایی شامل پارکینگ و انباري در طبقات زیرین همه واحدها،سیستم دفع فاضلاب زیرزمینی(اگو)، سیستم گرمایش شوفاژ، نصب لوله های مخصوص و پیش بینی سیستم گرمایش خورشیدی می باشد.

این پروژه 1100 واحدی که در شمال فاز 3 شهر جدید پرند احداث شده است با طراحی 16 تیپ ساختمانی از 2 طبقه دوبلکس ویلایی تا مجتمع 20 واحدی تشکیل شده است.

رعایت قوانین آئین نامه 2800 مقررات ملی ساختمان درباره مقاوم سازی در برابر زلزله همچنین رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان در مبحث بهینه سازی مصرف سوخت با اجرای پنجره های دو جداره و ديواره‌هاي عايق حرارتي دیگر مزیت های این پروژه مي باشد.

استفاده از شيرهاي هواساز fit eir  و فلاش تانك توكار دو حالته سه الي 6 ليتر از مهمترين مزاياي پروژه 1100 واحدي شركت حمل و نقل هوايي است كه بهينه سازي مصرف آب را موجب مي شود به نحوي كه به ميزان 50 درصد مصرف آب در واحدهاي فوق كاهش مي يابد.

دكتر باقر زاده مدير عامل تعاوني حمل و نقل هوايي به تمام خريداران واحدهاي پروژه 1100 واحدي عوامل اجرايي فرودگاه امام خميني (ره) اين نويد را مي دهد در صورتي كه شركت هاي آب و فاضلاب، برق و گاز به تعهدات خود عمل كرده و تاسيسات زير بنايي واحدهاي مذكور آماده شود، تمامی واحدهای پیش فروش شده از تیرماه لغایت شهریورماه  سال جاری به مالکان آن تحویل شود

منبع: شرکت عمران پرند 




:: بازدید از این مطلب : 1875
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 23 فروردين 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');